- Запитання - відповідь
![]() |
Як замовити націлену вспливаючу рекламу ?
Варто чи ні
За статистикою, ця реклама приносить найбільший результат. Вона цілком окупна. Тільки врахуйте, що у вас повинні бути і демонструватись якісні послуги. Одна ваша фотографія на основній сторінці і текст з двох слів тільки відлякає клієнта. Ви повинні надати максимум корисної та правдивої інформації. Завантажуйте фото, відео, музику, підключайте календар зайнятості, просіть залишати відгуки - така сторінка гарантовано буде мати довіру і успіх.
Як замовити
Замовити націлену вспливаючу рекламу можна активувавши "PRO" акаунт.
- Реклама доступна виконавцям. Тобто ви повинні авторизуватись, або зареєструватись як виконавець. У вас має бути створена сторінка на цьому сайті.
- Натисніть на посиланні "Реклама"
- Виберіть варіант співпраці "Передоплата"
- Ознайомтеся з тарифами. Вас можуть зацікавити також інші пропозиції. Тарифи можна змінювати самостійно будь-коли. Найдешевший тариф - 42грн/місяць.
- Націлена реклама включається при виборі тарифу грн/місяць, однак ви можете ознайомитись з умовами отримання знижки і така реклама може коштувати вам до грн/місяць
- В умовах конкуренції частотність показу пропорційно ділиться. Дорожчий тариф буде мати вищий коефіцієнт частоти показу.
- Активуйте PRO акаунт згідно інструкції "Пропозиції сайту" і тарифікація почне діяти
Прямо в ціль
Реклама показується лише людям, які вже завітали на сайт з конкретними цілями. Враховується інтерес та регіон. Реклама підбирається відповідним чином до потреб. Показ нецікавого контенту припиняється, якщо відвідувача не зацікавила пропозиція і є на черзі інша пропозиція.
Ефективність реклами
Реклама підвантажується лише у випадку, якщо відвідувач прокручує сторінку до місця показу рекламного блоку. Реклама чітко виражена і привертає до себе достатньо уваги.
В блоці реклами, зліва вгорі, відображаються три параметри:
- Кількість показів реклами
- Кількість зацікавлених відвідувачів (переходів по рекламі)
- Кількість ймовірних замовлень (враховується, якщо був здійснений перехід та натиснуто "Показати номер телефону")
Останній параметр може не відображатись, якщо телефон виконавця написаний в рекламному блоці. Аналогічно перехід по рекламі може бути не здійснений та не буде зарахований, якщо замовник скористався номером телефону і здійснив дзвінок.
Яка гарантія
Приблизна так думають замовники, коли передивляються рекламу виконавців. Ми гарантуємо, що ви не будете в збитках, отримаєте відвідування та дзвінки. Додатково підключимо зовнішню оптову рекламу в пошуковиках, щоб виконати перед вами свої обіцянки. На випадок тісної конкуренції та малоефективності реклами ми приймемо спільно рішення, яке задовільнить дві сторони. Ми завжди на зв'язку і постійно слідкуємо та радимо як триматись на висоті, адже це наша робота.
Зміст реклами
Блок може складатися з п'яти елементів:
- фото
- Назва
- Заклик або представлення
- Опис
- Плеєр для звукового файлу